11 June, 2011

Updates in bundle!

Lama sangat tak update. Takde mood. Nak blogwalking? Apetah lagi..
Main game kat Facebook?? Hehehe... jangan tanya. Laju jer.
Macam macam sebenarnya berlaku sepanjang 2-3 minggu ni. Aku update sikit yer!



1. Our second trip ke Utara.
Munchkin ada job kat sana, client merangkap kawan kitaorang jugak masa kat UTM dulu. Sonok, sebab aku tak penah jumpa sawah padi depan mata.




BIG CONGRATS to NANAB!!


We all gerak dari Kedah at 12 AM, after had dinner, lepak, borak dengan kawan kawan. Tiga hari kat sana. On the way back, we all decided nak singgah Penang sat. Jalan jalan tapi nasib tak berapa menyebelahi. Had an accident there at 3 AM. Terus buat report police. Alhamdulillah, nothing serious happened. Budak mamak tu jer luka kat kaki sket. Dia bawak motor.



Since report siap on the next day, we all terpaksa hold satu hari kat Penang. So gi lah checked in kat Tune Hotel. Teringin. Best wooo! Murah pun murah.




Ni masa dah nak balik. Nampak tak building warna merah belakang tu? Tu lah dia Tune Hotel.




2. At week 23.


Since the Day 1, I gained 5 kilos but still people hard to find that I'm really pregnant. Huwaaaaaa, tertekan! Korang nak aku gemuk cane lagi???? Aku dah makan banyak hokayy! Bra dah kena beli size baru, jeans dah tak boleh button, perut dah makin besar eventhough badan tak berubah mana. Pipi and muka maintain, bulat macam pancakes!







3. Monthly checkup.
Next week ada check up. Nak try buat kat Melaka, survey sekali tempat nak deliver. Boleh scan baby sekali. Super duper excited dah ni nak tau gender!!! Boy or girl, aku tak penah kesah. Janji anak ibu sihat.. kan???




8 comments:

hana yoriee said...

amboi..ibu lyn ni, byk nye jalan!! hehe.. pewut dah nampak..tomei nye laa..

~LeeyanaRadhi~ said...

chumel pewoot u...auuuwwww...

take care =)

~YUN~ said...

perut comeyl lg tu..blh pkai vogue2 lagi,mcm yun semua dah sendat mendat,nk beli pn alang2 je..huhuhuhu!

Hidayati Farhan said...

dah pregnant pun muka maintain cute je. sukenyeee. tp nmpk glowing lah muka awk :)

amElyn said...

thanks all!!
comel kan?? tatau nak bagi besar cane lagi.. HUHU
hehe. cute tak cute sangat laaa. dah bulat dah ni rasa. dalam gambar, semua nampak cantik tau...

♥ balkidz_hunny ♥ said...

hahaha. aku start 7bulan ke atas baru org tau aku pregnant. aku naik 13kg dgn cemerlang sepanjang 9 months :D tu pun org cakap tak cukup naik? padahal bra dah tukar 40C dah nie. ;p

taknak sedekah shawl kat aku ke? kehkehkeh.

cepat pegi scan, bleh tgok geng ngan anak aku ke tak. or boleh besan kot? HAHAHA.

amElyn said...

balkidz:
yeke mek??? aduhh, lega daku mendengarnyaa.. kan??? haku pun pelik. derang nak kita gemuk2 macam derang kot! HUAHUAHUA. sedekah shawl kat ko?? alaaa. ko dah kaya! HUHUHU. lusa nak gi scan!!! gila babs punya tak sabar ni!!! ko dapat gegirl eh??

misha.w said...

gmbr u pakai baju belang2 tu sgt santekkkkk!! :) babybump pon comelll jek. :)

 

e l i n n n a d n a n © C O P Y R I G H T